alles over petanque
Forum

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    petanquers .be // OVER U ZELF
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
roland
Site Admin


Geregistreerd op: 30 Dec 2012
Berichten: 71
Woonplaats: Zulte - Machelen

BerichtGeplaatst: 19-02-2013 20:31:39    Onderwerp: Forum Reageren met citaat
Hoi ,ja zoals u hier boven aangeeft ,ze zijn allemaal in het slaap gevallen ,ik had het anders verwacht ,zelfs de datums van de tornooien komen er niet ,jammer ,ik dacht dat dit een publi ging zijn voor iedere petanque club ,ik dacht dat er via deze weg ,een goede conversatie zou op gang komen met zowel positieve als negatieve berichten ,er zijn toch mensen genoeg die de pc onder de knie hebben ,en eens een bericht kunnen posten ,momenteel is het een beetje demoraliserend ,maar ik blijf toch nog een poosje volhouden hoor ,zo ben ik nu eenmaal grt roland
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
petra
petra


Geregistreerd op: 08 Jan 2013
Berichten: 21

BerichtGeplaatst: 20-02-2013 10:21:17    Onderwerp: Reageren met citaat
ze zeggen de aanhouder wint... we zullen zien he.

Maar ik versta dat wel hoor, over petanque kan je nu niet echt zo heel veel vertellen, de drempel is blijkbaar te groot om over andere dingen te babbelen, het hoeft niet altijd petanque te zijn he...

en blijkbaar zijn wij de enige computernerds die hier dagelijks een bezoekje brengen Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    petanquers .be // OVER U ZELF Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum