alles over petanque
wedstrijd

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    petanquers .be // OVER U ZELF
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
roland
Site Admin


Geregistreerd op: 30 Dec 2012
Berichten: 71
Woonplaats: Zulte - Machelen

BerichtGeplaatst: 17-02-2013 20:37:59    Onderwerp: wedstrijd Reageren met citaat
Hoi ,deze dag ,een beetje later zon, maar weer prachtige dag ,weer boven de 30°, 2x winst ,maar het waren geen goeie hoor ,anders had ik niet gewonnen hé ,en ik die dacht dat ze zonder mij niet konden winnen in de winter competitie,maar ik hoor dat ze 3x gewonnen hebben ,ik zal op de bank zitten als ik terug ben denk ik grt roland Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
mrmichel
petra


Geregistreerd op: 12 Jan 2013
Berichten: 10
Woonplaats: machelen aan de leie

BerichtGeplaatst: 19-02-2013 10:47:11    Onderwerp: Re: wedstrijd Reageren met citaat
roland schreef:
Hoi ,deze dag ,een beetje later zon, maar weer prachtige dag ,weer boven de 30°, 2x winst ,maar het waren geen goeie hoor ,anders had ik niet gewonnen hé ,en ik die dacht dat ze zonder mij niet konden winnen in de winter competitie,maar ik hoor dat ze 3x gewonnen hebben ,ik zal op de bank zitten als ik terug ben denk ik grt roland Razz


Twaes wel tegen slechte roland,grt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
petra
petra


Geregistreerd op: 08 Jan 2013
Berichten: 21

BerichtGeplaatst: 19-02-2013 18:49:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Laat hem maar ne keer op den bank zitten, daar zitten al de stoute kindjes Twisted Evil

graptje!

Ne nee, we zullen blij zijn als ge terug zijt alletwee!!
tis hier stillekes zonder jullie, zelfs opt forum he, ze zijn allemaal in slaap gevallen.......
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    petanquers .be // OVER U ZELF Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum