alles over petanque
Wedstrijd GDA -DP van 21/3/2013

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    petanquers .be // COMPETITIE
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tom
petra


Geregistreerd op: 08 Jan 2013
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: 23-03-2013 15:21:21    Onderwerp: Wedstrijd GDA -DP van 21/3/2013 Reageren met citaat
Zoals gevraagd een klein woordje uitleg over deze wedstrijd.

Eerste partij: Veel te vroeg op achterstand gekomen door een 4-punter van de De Pintenaars (zeker verdiend). Na een inhaalbeweging toch 7-6 voorgekomen. Maar alles wat tegen kon gaan ging ook tegen. Het wegschieten van de bal van de tegenpartij lukte aardig, maar jammer genoeg rolde het butje steeds mee met de bal van de tegenstanders... We maakten op geen enkel moment kans om de wedstrijd te winnen.
Tweede en derde partij: idem als voorgaande. Tegenslag alom, dat zullen de De Pintenaars zeker kunnen beamen.
Maar toch de terechte winnaars van de avond.

Hetgeen ik hierboven geschreven heb is eigenlijk allemaal dikke zever.
We wilden de competitie toch een beetje spannend houden tot de laatste wedstijd Rolling Eyes

Nee 't is ni waar. Terecht verloren door een ondermaatse prestatie van de Groenen en een sterke wedstrijd van De Pinte.
Zouden we onze "captain" dan toch gemist hebben?
Wie zal het zeggen...

Conclusie: complete off-day, brute pech, Murphy heeft zijn best gedaan die avond voor de Groenen, en een sterke verdiende winnaar De Pinte...

Maar we steken een tandje bij heeft onze "Captain" al laten weten, en doen er alles aan om onze titel te verlengen.

Grts
Tom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
roland
Site Admin


Geregistreerd op: 30 Dec 2012
Berichten: 71
Woonplaats: Zulte - Machelen

BerichtGeplaatst: 23-03-2013 21:27:47    Onderwerp: prachtige uitleg Reageren met citaat
Dank u voorzitter ,mooi verwoord, zo had ik het ook begrepen uit geruchten ,maar niet te min, men mag De pinte niet onderschatten ,en dat ge uw captain mist, geloof ik graag ,want na een kleine poll die ik gehouden heb ,zou hij mogelijk wel eens de beste schutter van het moment kunnen zijn ,in elk geval ge moet niet bang zijn dat we samen een reisje gaan betalen voor bertrand ,De kaproenen doen ook nog mee ,malpertus is ook nog niet verloren ,en de leiehoek zou wel eens aardig uit de hoek kunnen komen Razz grt en thanks voor uw sportieve uitleg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    petanquers .be // COMPETITIE Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum